Modeling – jak uczyc sie jezykow

Modeling - jak uczyc sie jezykow

Recenzja „Lost at Nijmegen” (2011) przez Phila Nordyke, znanego autora „All American całą drogę: walka Historii 82. Dywizji Powietrznodesantowej w czasie II wojny światowej”:

„Autor wykonał znakomitą robotę badania krytyczne pierwsze dwadzieścia cztery godziny po 82 Dywizja Powietrznodesantowa wylądował w Holandii i jej zdobyciu kluczowych mostów i wzniesieniu w pobliżu Nijmegen, w Holandii w dniu 17 września 1944 r.ułożymy Ci glazurę w każdym miejscu w Warszawie

Autorka odkrywa szereg mało znanych szczegółów o operacji, która będzie stanowić podstawę informacji dla historyków i autorów w przyszłości.

W sumie, to bardzo dobrze zbadane i inspirującej książki „.

Opóźnienie trzy dni w zdobyciu mostu Waal w Nijmegen była niepotrzebna i poważnie przyczynił się do niepowodzenia operacji „Market Garden”. Nowy punkt widzenia, na podstawie odkrytych dokumentów.

Po raz pierwszy na rachunku faktycznego decydujących pierwszych dwudziestu czterech godzinach walki przez 82nd Airborne Division wokół Nijmegen. „Zagubieni w Nijmegen” jest dobrze założona książka z mnóstwem cytatów i przypisów.

Jakoś znaczenie opóźnienia trzydniowej jest zwykle „pomijany” w ocenie operacji „Market Garden”.

Jeśli Waal Most został zabezpieczony, kiedy brytyjski XXX Korpusu przybył w Nijmegen w dniu 19 września, to oni mieli 48 godzin w celu złagodzenia ich rodaków w Arnhem.

Opóźnienie trzy dni w zdobyciu Waal Most jest ogólnie wytłumaczyć w następujący sposób: konieczne szybkie wychwytywanie Waal mostu powiodła się, ponieważ dowódca 508 PIR (Parachute Infantry Regiment) – wyznaczony uchwycić Waal Bridge – niezrozumiany wstępnego skok zamówienia udzielane przez General Gavin, dowódca 82. Dywizji Powietrznodesantowej. Autentyczne dokumenty jednak udowodnić, że w rzeczywistości nie ma zamówień pre-jump zostały wydane, jak twierdzi General Gavin.

sprawdź ofertę na stronie internetowej
– autor artykułu

Author: luxuryfashionmodels.pl

Share This Post On